.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیین نامه فراغت ارشاد گلستان ابلاغ شد

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: آیین نامه طرح اوقات فراغت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای اجرا به ادارات تابعه ابلاغ شد.

به گزارش مهر، ابوالحسن امامی صبح شنبه در گفتگویی خبری افزود: اوقات فراغت بهترین لحظاتی است که آدمی می تواند به تقویت بنیه علمی خود بپردازد و به شکوفایی استعدادها و توانایی هایش مبادرت ورزد و مطابق سلایقش به برنامه ریزی در زمینه های مختلف جهت گسترش افق دید و ارتقاء سطح بینش و آگاهی و دستیابی به کارآیی بهتر و کارآمدی بیشتر بپردازد.
وی اظهار داشت: ین طرح با هدف، بستر سازی مناسب و ایجاد تقویت روحیه نشاط و شادابی- غنی کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان- شناسایی استعدادهای فرهنگی و هنری نهفته و تقویت آن در جهت صحیح و اصولی، توسعه دانش و به کمال رساندن شخصیت و یا به ظهور رساندن استعدادها و خلاقیت هنرجویان و آشنایی و جذب نسل جوان و نوجوان با مراکز فرهنگی هنری در سطح استان گلستان برگزار می شود.

امامی گفت: این طرح در با سه رویکرد فرهنگی،‌شامل کلاس های: قرآن، نهج البلاغه، معارف اسلامی، تاریخ اسلام، قصه و ادبیات داستانی و شعر و ادب- هنری اجرا می شود.

وی افزود: هنرهای تجسمی(طراحی- نقاشی- گرافیک و کاریکاتور)، خوشنویسی( نستعلیق، شکسته، نسخ و ثلث و تحریری)، نمایشی (بازیگری، کارگردانی و نویسندگی)، سینمایی(فیلمبرداری و عکاسی) و موسیقی در رشته های مختلف و پژوهشی، شامل روش تحقیق و پژوهش برای رده های سنی مختلف از دیگر رشته هاست./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.